کاهش وزن وتناسب اندام باتوپ جیم بال ودمبل،برنامه تمرینی دوماهه

خلاصه: دوره کاهش وزن و تناسب اندام در منزل،با استفاده از توپ جیم بال و دمبل در تلاش است تا با ایجاد تنوع و حیجان در تمرین های روزانه و انجام حرکات متفاوت ورزشی  و ورزش در خانه ،بدن را با چالشهای جدیدی روبرو کند که قبلا هرگز آنها را تجربه نکرده بوده و این داستان را برای دو ماه تکرار کند ، کسانی که میخواهند بدن خود را به چالش بکشند و مرز توانایی های خود را افزایش بدهند و هرروز با برنامه ورزش کنند ،پیشنهاد میشود این دوره خارق العاده را از دست ندهند،فقط کافی است ویدیوهای موجود در دوره را دانلود و با تماشای آن همراه با ما ورزش کنید ،ابزارهای کمک ورزشی که در این دوره استفاده شده ،توپ جیم بال و دمبل می باشد .

پرداختی شما فقط ۱۴۹۰۰۰ تومان بابت۱۲ویدیو و اجرای دوماهه

قیمت واقعی ۲۹۹۰۰۰تومان

این محصول تا مدت محدودی با تخفیف برای استفاده عموم ارائه میگردد و بعد از آن با قیمت اصلی به فروش خواهد رسید.


همیار اسپورت


برنامه تمرینی کاهش وزن و تناسب اندام در منزل،با استفاده از توپ جیم بال و دمبل

یک قسمت از برنامه فوق را در زیر ببینید:


 

جدول معرفی 

تعداد روزهای تکرار:۵۲ روز
تعداد روزهای استراحت:۸ روز
تعداد برنامه ها :۱۲ برنامه
درگیری عضلات در طول هربرنامه:هرروز دو گروه عضلانی
حداقل و حداکثر زمان اجرا:۲۲ الی ۳۵دقیقه
نیازم به لوازم کمک ورزشی:توپ جیمبال و دمبل
درجه سختی:۳ از ۵
نوع تمرین :مقاومتی ، هوازی
اهداف تمرین:سلامتی ،تناسب اندام،کاهش وزن،ورزش روزانه
گرم کردندارد
سرد کردندارد
گروههای سنی مناسب:۱۴سال به بالا
برنامه های هم راستا:سیکس،کاهش چربی های شکمی


خلاصه :

این برنامه تمرینی از ۱۲ ویدیو جداگانه تشکیل شده که هرروز به تمرین دادن دو گروه عضلانی میپردازد .که این گروههای عضلانی همکار نبوده و به صورت جداگانه کار میکنند و هنگامی که مشغول تمرین دادن یکی از آنها هستیم دیگری مشغول استراحت می باشد.



هدف برنامه :

این برنامه با هدف ورزش در منزل می باشد که البته میتوان آن را در باشگاه های ورزشی نیز اجرا کرد  و برای متنوع بودن تمرین ها سعی شده که از ابزارهای کمک ورزشی از قبیل توپ جیم بال و دمبل نیز استفاده شود تا فشار تمرینها در ویدیوهای قسمتهای ۶ به بعد به آهستگی افزایش پیدا کند و بدن همچنان با چالشهای جدیدی برای رشد و تحریک روبرو باشد. به سادگی ویدیو ها را تماشا کنید و عینا اجرا کنید . و این این برنامه مختص کسانی که وقت زیادی برای ورزش کردن ندارند و میخواهند از ورزش روزانه در وقت کم حداکثر نتیجه را ببرند طراحی شده است.

  • توسعه قوای جسمانی همه جانبه در تمامی نقاط بدن
  • بالا بردن ضربان قلب به آهستگی و توسعه سیستم قلبی عروقی و تنفسی
  • تمرین دادن به دو گروه عضلانی در یک برنامه که با هر سه برنامه کل بدن را تحت فشار تمرین قرار میدهیم و این فرایند را در ۴ فصل مختلف یعنی ۴تا برنامه سه روزه تکرار میکنیم که فشار تمرینها در هر فصل با استفاده از ابزارهای کمک ورزشی افزایش می یابد.
  • تقویت و هماهنگی گروههای عضلانی معکوس در طول اجرای یک برنامه روزانه.
  • تحریک رفته رفته و آهسته عضلات در ۴ فصل و پیشرفت آهسته آهسته بدن ، تا جایی که در فصل چهارم با استفاده از دمبل به ساختن عضلاتی میپردازیم که در فصول قبلی برای آمادگی آنها تلاش کرده ایم و به اصطلاح زیر سازی انجام داده بودیم.
  • یکی از راههای مفید کاهش وزن شروع به کار با این برنامه تمرینی مهیج است.
  • اگر میخواهید به تناسب اندام برید این برنامه را از دست ندهید.


نحوه اجرا:

برای اجرای این برنامه باید ویدیوها را طبق شماره آنها به ترتیب اجرا کنیم 

  • تعداد ویدیوها ۱۲ عدد می باشد که ۳ تای آنها تشکیل یک فصل را میدهند
  • فصل اول ویدیوهای شماره ۱ تا ۳ که بدون ابزارهای کمک ورزشی می باشند و به آمادگی کلی و فشار بر عضلات بدن با استفاده از وزن بدن می پردازند
  • فصل دوم ویدیوهای شماره ۴ تا ۶ که با استفاده از توپ جیمبال تمرینها را ادامه می دهیم
  • فصل سوم ویدوهای شماره ۷تا۹که با استفاده از توپ جیم بال و دمبل از تمرین ورزشی روزانه خود لذت میبریم
  • فصل چهارم ویدیوهای شماره ۱۰تا۱۲ که تمرین و اجرای حرکات فقط با استفاده از دمبل است تا نتیجه را به حداکثر برسانیم.
  • برای اجرا باید ویدیوهای هر فصل را دوهفته تکرار کنیم. یعنی سه روز اول هفته ویدوهای ۱ و ۲و ۳ و سه روز دوم نیز به همین ترتیب و هفته بعدی را هم نیز به همین ترتیب کار را ادامه دهیم و سپس به سراغ ویدوهای فصل بعدی برویم.
  • به یاد داشته باشیم که تمرینهای موجود در هدفصل کل بدن را تحت پوشش تمرین قرار میدهند و باید در مدت زمان برنامه ریزی شده به خوبی تکرار شوند تا بیشترین نتیجه را حاصل کنیم.
  • نه کمتر نه بیشتر ، دقیقا طبق دستورالعمل گفته شده برنامه ها را اجرا کنید تا از زندگی هرروز لذت بیشتری ببرید،نگران هیچ چیز نباشید ، همه جوانب کار بررسی شده ، با آرامش کامل کار را دنبال کنید و بدانید که شما وارد راهی شدید که هرروز میخواهید ورزش کنید.پس عجله معنایی ندارد.


نکته:

اگر در انتهای این دوره تمرینی احساس کردید که هنوز انجام حرکات برای شما مشکل است و نمیتوانید با فرد انجام دهنده ورزش در ویدیو هماهنگ شوید این یعنی اینکه میتوانید از ابتدا یک بار دیگر تمامی آن را اجرا کنید تا به سطح قابل قبولی از آمادگی جسمانی برسید و جای هیچ نگرانی ندارد ، هرچیزی با تمرین کردن قوی خواهد شد.
برنامه های طوری طراحی شده اند که یک فرد تازه کار بتواند از پس آنها بر بیایید و یک فرد تمرین کرده نیز با چالش روبرو شود ، پس دیگه فکر کردن نداره همین الان این دوره تمرینی رو تهیه کن و ازش استفاده کن و از زندگی لذت بیشتری ببر به همراه آرامش.


چگونه خرید کنیم؟

از لینک زیر میتوانید برنامه را تهیه کنید و پس از انجام تراکنش بانکی شما به صفحه دانلود هدایت میشوید که میتوانید فایلهای ویدیویی مذکور را با لینک مستقیم دانلود کنید.



پرداختی شما فقط ۱۴۹۰۰۰ تومان بابت۱۲ویدیو و اجرای دوماهه

قیمت واقعی ۲۹۹۰۰۰تومان
این محصول تا مدت محدودی با تخفیف  برای استفاده عموم ارائه میگردد و بعد از آن با قیمت اصلی به فروش خواهد رسید.


آلبوم تصاویر:

تصویر بخشی از برنامه های موجود در پکیج دانلودی را میتوانید در زیر ببینید: