کاهش چربی شکمی،ساخت سیکس پک(سطح۱)برنامه دوماهه

خلاصه: اگه دنبال یه راه حل ساده و مقرون به صرفه و سریع و سالم میگردی برای اینکه به سمت سلامتی حرکت کنی و هرروز به این مسیر ادامه بدی ما یه دوره فوق العاده جذاب و راحت ساختیم که آموزش ویدیویی داره و میتونی به راحتی هرجایی بدون ابزار کمک ورزشی اجراش کنی و ازش لذت ببری.


پرداختی شما برای ۱۰ ویدیو دوماهه فقط ۹۹۰۰۰تومان

قیمت واقعی ۲۴۹۰۰۰تومان

این محصول تا مدت محدودی با تخفیف برای استفاده عموم ارائه میگردد و بعد از آن با قیمت اصلی به فروش خواهد رسید.


برنامه تمرینی کاهش چربی های شکمی

سیکس پک(سطح ۱)

کاهش چربی های شکم و پهلو سطح 1
کاهش چربی های شکم و پهلو سطح ۱

معرفی برنامه:


 


یک قسمت رایگان:

یک قسمت از ویدوهای موجود در این برنامه تمرینی به رایگان منتشر شده که شما میتوانید با استفاده از این برنامه و انجام آن از توانایی های خود نسبت به انجام حرکات ورزشی آگاهی پیدا کرده و در صورت اطمینان و آگاهی اقدام به خرید تمامی محصول کنید.


جدول معرفی 

تعداد روزهای تکرار:۲۰روز
تعداد روزهای استراحت:۱۰ روز
تعداد برنامه ها :۱۰ برنامه
درگیری عضلات در طول هربرنامه:عضلات ناحیه مرکزی بدن به تناوب
حداقل و حداکثر زمان اجرا:۲۰ الی ۲۸دقیقه
نیازم به لوازم کمک ورزشی:ندارد
درجه سختی:۳ از ۵
نوع تمرین :مقاومتی ، هوازی
اهداف تمرین:سلامتی ،تناسب اندام،کاهش چربی های شکمی ،تقویت عضلات راست شکمی یا همان سیکس پک
گرم کردندارد
سرد کردندارد
گروههای سنی مناسب:۱۴سال به بالا
برنامه های هم راستا:فرم دهی به عضلات باسن و ران و کاهش سلولیتها
قابلیت تکرار برای یک ماه دیگر را دارد؟بلی


خلاصه :

این برنامه تمرینی از ۱۰ ویدیو جداگانه تشکیل شده که هروز با تنوع در برنامه های ویدیویی موجود در دوره به تناوب برروی بخشی از عضلات ناحیه مرکزی بدن مرتبط با کاهش چربی های اطراف شکم کار می شود.

چون این برنامه از نوع مقاومتی و هوازی بوده و زمان های استراحت کوتاهی دارد ، در نتیجه ضربان قلب به آهستگی بالا رفته و در طول تمرین تا ۶۵ الی ۷۰ درصد توان خود افزایش پیدا میکند و ثابت میماند ، تا با افزایش کار قلب و گردش خون سریع تر بتوانیم از ورزشی که انجام می دهیم بیشترین استفاده را در بخش سوخت و ساز بدن به خصوص مصرف چربی ها ببریم.


هدف برنامه :

این برنامه با هدف ورزش در منزل می باشد که البته میتوان آن را در باشگاه های ورزشی نیز اجرا کرد  و برای متنوع بودن تمرین ها سعی شده هر روز ورزش کردن را با فرمهای مختلف حرکات تمرینی پیش ببریم و تنوع و چالشهای مختلفی رو را هر روز تجربه کنیم .

 این این برنامه مختص کسانی است که وقت زیادی برای ورزش کردن ندارند و میخواهند از ورزش روزانه در وقت کم حداکثر نتیجه را ببرند.

از دیگر اهداف موردی این برنامه  می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش توده چربی های ناحیه مرکزی بدن
  • افزایش قدرت سیستم قلبی عروقی
  • تقویت عضلات ناحیه مرکزی بدن ،همکار با عضلات راست شکمی و راست کننده ستون فقرات.
  • تقویت هماهنگ عضلات مخالف و همکار در طول یک برنامه تمرینی
  • افزایش فشار تمرین ها به مرور با پیشرفت برنامه در روزهای بالاتر و اجرای تمرین از شروع برنامه.
  • کاهش وزن و تلاش برای رسیدن به اندام متناسب.
  • امکان تکرار این برنامه تمرینی تا سه ماه پشت سر هم وجود دارد ، به دلیل تنوع در تمرین های روزانه و عزیزانی که با شروع این دوره احساس ضعف در عضلات خود میکنند و بعد از تمرین خسته می شوند میتوانند همین حرکات را بعد از اجرای یک ماهه ، مجددا در ماه بعد از نو شروع کنند و تا جایی ادامه بدهند که دیگر انجام حرکات برای آنها به سادگی امکان پذیر بوده و می توانند برای دریافت سطح ۲ و پرفشار تر این برنامه اقدام کنند.


همیار اسپورت

نحوه اجرا:

برای اجرای این برنامه باید ویدیوها را طبق شماره آنها به ترتیب اجرا کنیم 

  • تعداد ویدیوها ۱۰ عدد می باشد که هر دو روز یک ویدیو را تمرین میکنیم و یک روز استراحت داریم و سپس به سراغ ویدیوی دوم میرویم.
  • برای مثال شنبه و یکشنبه را با ویدیوی شماره ۱ تمرین میکنیم ، روز دوشنبه استراحت میکنیم و روزهای سه شنبه و چهارشنبه را به تمرین با ویدیوی شماره ۲ میپردازیم و روز پنجشنبه را نیز استراحت میکنیم.
  • میتوانیم روز جمعه را از برنامه ورزشی خود کنار گذاشته به جای آن به تفریح و ورزشهای دیگر مثل کوهنوردی ،شنا ،دوچرخه سواری و … بپردازیم.

ویدیو های شماره ۱ تا ۱۰ را پس از دانلود برروی سیستم خود قراردهید و بهتر است برنامه ریزی کنید که هرروز میخواهید چه ساعتی به تمرین بپردازید و راس ساعت مشخص ویدیو را به ترتیب اجرا کنید و به پیش بروید.

  • نه کمتر نه بیشتر ، دقیقا طبق دستورالعمل گفته شده برنامه ها را اجرا کنید تا از زندگی هرروز لذت بیشتری ببرید،نگران هیچ چیز نباشید ، همه جوانب کار بررسی شده ، با آرامش کامل کار را دنبال کنید و بدانید که شما وارد راهی شدید که هرروز میخواهید ورزش کنید.
  • پس عجله معنایی ندارد.


نکته:

اگر در انتهای این دوره تمرینی احساس کردید که هنوز انجام حرکات برای شما مشکل است و نمیتوانید با فرد انجام دهنده ورزش در ویدیو هماهنگ شوید این یعنی اینکه میتوانید از ابتدا یک بار دیگر تمامی آن را اجرا کنید تا به سطح قابل قبولی از آمادگی جسمانی برسید و جای هیچ نگرانی ندارد ، هرچیزی با تمرین کردن قوی خواهد شد.
برنامه های طوری طراحی شده اند که یک فرد تازه کار بتواند از پس آنها بر بیایید ویک فرد تمرین کرده نیز با چالش روبرو شود ، پس دیگه فکر کردن نداره همین الان این دوره تمرینی رو تهیه کن و ازش استفاده کن و از زندگی لذت بیشتری ببر به همراه آرامش.


چگونه خرید کنیم؟

از لینک زیر میتوانید برنامه را تهیه کنید و پس از انجام تراکنش بانکی شما به صفحه دانلود هدایت میشوید که میتوانید فایلهای ویدیویی مذکور را با لینک مستقیم دانلود کنید.



پرداختی شما برای ۱۰ ویدیو دوماهه فقط ۹۹۰۰۰تومان

قیمت واقعی ۲۴۹۰۰۰تومان

این محصول تا مدت محدودی با تخفیف  برای استفاده عموم ارائه میگردد و بعد از آن با قیمت اصلی به فروش خواهد رسید.


آلبوم تصاویر:

تصویر بخشی از برنامه های موجود در پکیج دانلودی را میتوانید در زیر ببینید:
کاهش چربی های شکم و پهلو با ورزش در خانه
کاهش چربی های شکم و پهلو با ورزش در خانه