دوره شش ماهه پیشرفته-بدنسازی و فیتنس

نوع فایل
ویدیویی mp4
دسته بندی

دوره شش ماهه پیشرفته-بدنسازی و فیتنس

ویدیو معرفی دوره:

 



 

توضیحات کلی برنامه:

با توجه به نیاز مبرم جامعه امروز به تحرک و سلامتی همیاراسپورت وظیفه خود می داند تا باهرچه  آسان تر کردن این مسیر بتواند فرهنگ ورزش کردن را در هرجایی و هرزمانی توسعه دهد و بتواند به فردی که میخواهد حرفه ای تمرین کند ، کمک کند تا بتواند با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین وجه ممکن به نتیجه برسد.

 

از آنجایی که ورزشکاران همیاراسپورت بعد از انجام مراحل و دوره های مقدماتی و سطح یک نیاز دارند تا همچنان به سمت داشتن بدنی زیباتر حرکت کنند ، لذا دوره شش ماهه پیشرفته که ترکیبی از دوره های:

 

بدنسازی در منزل سطح ۱ و ۲ – و فول فیتنس سطح ۱ و ۲ هست را تدارک دیده تا افراد بتوانند در یک پکیج ورزشی منظم روزانه در شش ماه پیش رو ، هرروز با برنامه تمرین کنند و هرروز یک گام بزرگ به سمت فیتنس شدن بردارند.

 


مواردی که در این برنامه برای ورزشکاران عزیز در نظر گرفته شده:

  1. برنامه ها ویدیویی هستند :

 اجرای صفر تا صد برنامه تمرینی به همراه ویدیو ، شما فقط کافیه ویدیو مربوط به روز تمرین رو اجرا کنید و شروع کنید با ویدیو ورزش کردن ، همین ، ویدیوها کاملا استاندارد هستند و همه جوانب و اصول طراحی تمرین در این ویدیوها لحاظ شده است.

 


  1. آموزش حین تمرین :

 اگر از ورزش کردن و حرکات ورزشی سر در نمیارید ، جالبه بدونید که شما حین اجرای یک تمرین با نحوه صحیح انجام دادن اون هم به صورت ویدیویی آشنا خواهید شد و همواره قبل از اجرای یک حرکت نحوه صحیح اون آموزش داده میشه.


  1. ویدیوهای سطح بندی شده :

برنامه های ماهیانه توسط تیم طراحی تمرین همیاراسپورت، طوری در جدول تمرینی قرار گرفته که هربار ورزشکار را با چالش در قسمتی از گروههای عضلانی بدن روبرو خواهد کرد و این چالش ها به صورت حلقه های یک زنجیر در نهایت به ورزشکار کمک میکند تا بدنی استاندارد و زیبا مطابق با معیارهای تناسب اندام بدست بیاورند.


  1. جدول زمانبدندی:

 به همراه برنامه شش ماهه پیشرفته بدنسازی و پرورش اندام همیاراسپورت یک پی دی اف تعبیه شده که توی اون برنامه ماهیانه و نحوه استفاده از دوره به صورت کامل و شفاف توضیح داده شده ، همچنین آقای پورتیموری در یک ویدویی اختصاصی دیگه هم محتویات برنامه تمرینی و نحوه دسترسی به ویدیوها و نحوه اجرای اونها رو برای ورزشکار به صورت کامل و مفصل شرح داده اند.

 

برای دانلود PDF راهنمای دوره اینجا کلیک کنید

همیاراسپورت
همیاراسپورت بدنسازی و فیتنس

  1. سادگی اجرا:

 به راحتی فقط کافیه ویدیو مربوط به روز تمرینی رو طبق جدول اجرا و زمانبندی ، اجرا کنید  ببینید و شروع کنید باهاش تمرین کنید.

 


  1. استاندارد تمرینی:

تمامی ویدیوهای تمرینی دارای سرد کردن و گرم کردن و تمرین اصلی هستند که از این بابت ورزشکار با خیال راحت و در سلامتی کامل و طبق استاندارد تمرین خواهد کرد.

 


  1. سادگی در دسترسی به لینکهای دانلود :

 شما بعد از خرید دوره در وبسایت و پرداخت هزینه اون به همیاراسپورت وارد صفحه ای خواهید شد که تمامی ویدیوهای مورد نیاز و پادکستهای صوتی و پی دی اف برنامه شش ماهه و … در اون صفحه برای دانلود وجود داره و از طریق نام کاربری و رمزی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد هرزمان که خواستید میتونید به وبسیات مراجعه کنید و هر فایلی که در دوره شش ماهه پیشرفته بدنسازی و فیتنس هست رو دانلود کنید ، به دفعات.

 


  1. پشتیبانی آنلاین ۲۴۷ توسط مربی:

یکی از آپشنهایی که برای این دوره در نظر گرفته شده ، اینه که شما میتونید هر زمانی که احساس کردید به مربی نیاز دارید و باید باهاش در رابطه با موضوعی صحبت کنید ، راهنمایی بخواید و نیاز به کمک دارید ، با شماره تلفن مستقیم آقای پورتیموری که در دوره قرارداده شده میتونید از طریق تماس ، پیامک ، یا شبکه های اجتماعی در تماس باشید و مربی شما ۲۴ ساعت شبانه روز و هفته روز هفته در تمامی روزهای دوره شما رو همراهی خواهد کرد تا به تناسب اندام برسید.

فول فیتنس همیار اسپورت
بدنسازی و فیتنس

۹.پشتیبانی اختصاصی ورزشکار:

شما میتونید با پرداخت هزینه همراهی مربی ، آقای مسعودپورتیموری رو در کنار خودتون داشته باشید و روزانه با ایشان در تماس باشید .

مزایای این نوع پشتیبانی به شرح ذیل می باشد:

۱.ذخیره شدن شماره تماس شما در دفترچه تلفن آقای پورتیموری به عنوان شاگرد تمرینی شش ماهه

۲.ارتباط روزانه توسط مربی و دریافت گزارش کار از شما از طریق فضای مجازی.

۳.آموزشهای حین تمرین

۴.پاسخ به تمامی سوالات شما در طول روز راجب ورزش و تغذیه و …

۵.تهیه و طراحی یک رژیم غذایی رایگان مختص شما در صورت نیاز.

۶.همراهی تا حصول نتیجه و …


۱۰. پیش نیاز :

دوره شش ماهه مقدماتی پیش نیاز اجرای دوره شش ماهه پیشرفته می باشد و خواهشمندیم در صورت نداشتن آمادگی بدنی خوب ، ابتدا به تقویت قوای جسمانی و فاکتورهای آمادگی جسمانی بپردازید و سپس برای تهیه دوره شش ماهه پیشرفته اقدام کنید.

برای دیدن جزئیات دوره شش ماهه مقدماتی برروی تصویر زیر کلیک کنید.

کاهش وزن تناسب اندام همیاراسپورت
کاهش وزن تناسب اندام همیاراسپورت

 پیشنهاد دوره:

در صورت عدم تمایل به شرکت در دوره شش ماهه می توانید از دوره بدنسازی در منزل سطح ۱ کار را استارت بزنید.

بدنشازس در منزل
فول بادی با دمبل

 


برای دیدن ویدیوهای رایگان بیشتر می توانید به کانالهای آپارات و یوتیوب همیاراسپورت مراجعه کنید.

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.