دوره تناسب اندام بعد از زایمان- شش ماهه

نوع فایل
mp3 - mp4
دسته بندی

دوره تناسب اندام بعد از زایمان- شش ماهه

۱۹۹۹۰۰۰تومان**قیمت بین المللی ۱۲۰ دلار

این محصول تا مدت محدودی با تخفیف ۶۰% به قیمت ۸۹۹۰۰۰ تومان  برای استفاده عموم ارائه میگردد و بعد از آن با قیمت اصلی ۱۹۹۹۰۰۰ تومان به فروش خواهد رسید.


توضیحات و نحوه اجرای دوره:

این دوره طی یک فرایند مشخص و برنامه ریزی شده ،شش ماهه، میتواند به همه کسانی که اضافه وزن دارند و میخواهند سبک زندگی خود را تغییر دهند با طی مراحل تکاملی کمک کند که به یک بدن سالم ، قوی و زیبا برسند .

ورزش بارداری
YOU CAN DO IT

از ملزومات این دوره این نیست که حتما فردی باید زایمان کرده باشد تا انجام تمرینهای این دوره برای ایشان مناسب باشد، درست است که برنامه های این دوره برای مادرانی است که زایمان کرده اند و از تناسب اندام خود راضی نیستند ،تهیه شده ، ولی…

ولی هر مرد یا زنی که اضافه وزن دارد و مدتهاست که از ورزش کردن دور بوده است ، میتواند با ورود به این دوره و طی کردن مراحل و برنامه های مدون و مشخص آن بعد از شش ماه به تناسب اندام و زیبایی اندام برسد.

این دوره طوری طراحی شده که تمامی نیازهای یک بدن دارای اضافه وزن را پوشش دهد ، و فرد را از سطح صفر و تازه کار به یک ورزشکار حرفه ای و قدرتمند طی شش ماه برنامه مشخص و مدون و تنظیم شده تبدیل کند.

 


توضیحات کلی برنامه:

با توجه به اینکه پس از وضع حمل مادران باردار ، درصد قابل توجه ای از مادران عزیز دارای اضافه وزن میشوند و چربی های اطراف شکم و پهلو و باسن و کشیدگی و افتادگی پوست در این نواحی برای مادران عزیز اتفاق میافتد و همچنین عده ای زیادی از مادران با انحراف ستون فقرات در قسمت گردن و کمر روبرو میشوند ، لذا این دوره شش ماهه تمامی نیازهایی که یک مادر برای سلامتی و ورزش روزانه را باید در اختیار داشته باشد پوشش میدهد.


 

مواردی که در این برنامه برای مادران عزیز در نظر گرفته شده:

 

  1. برنامه ها ویدیویی هستند :

 اجرای ویدیویی برنامه های تمرینی بدون هیچگونه ابزار کمک ورزشی در کل شش ماه ، شما فقط کافیه ویدیو ها رو اجرا کنید و شروع کنید باهاش تمرین کنید.

FITNESS AFTER BABY
بدون نیاز به ابزار کمک ورزشی

  1. آموزش حین تمرین :

 اگر از ورزش کردن و حرکات ورزشی سر در نمیارید ، جالبه بدونید که شما حین اجرای یک تمرین با نحوه صحیح انجام دادن اون هم به صورت ویدیویی آشنا خواهید شد و همواره قبل از اجرای یک حرکت نحوه صحیح اون آموزش داده میشه.

 


 

  1. ویدیوهای سطح بندی شده :

برنامه های ماهیانه توسط تیم طراحی تمرین همیاراسپورت، طوری سطح بندی شده اند که یک مادر که تازه وضع حمل کرده و ۹ ماه بوده هیچ تحرکی نداشته بتونه خیلی آهسته و نرم از ویدیوهای ساده و راحت شروع کنه و یواش یواش هفته به هفته ویدیوها با شیب ملایم ، تا انتهای ماه ششم بر حجم تمرین شون اضافه میشه.

و این برنامه تمرینی مدون شده و هرروز مشخص هست که ورزشکار باید از کدوم ویدیو استفاده کنه ، یا اینکه چه روزی باید استراحت کنه و …

فول بادی 1

کاهش سلولیتهای باسن

 


  1. حرکات اصلاحی:

 مادران عزیز در ناحیه گردن و شانه ها و کمر دچار عارضه های دیسک گردن و کمر و گوژ پشتی میشوند بعد از زایمان ، که شاید خودشون الان خبر نداشته باشن و دردی رو حس نکنن ، ولی در سالهای آینده ممکنه که این عارضه ها اوت کنه و دردآور بشه ، پس از همین الان همیاراسپورت توی این دوره شش ماهه ویدیوهای تمرینی داریم برای بهبود ، اصلاح و تقویت عارضه های دیسک گردن و کمر و گوژپشتی که باعث میشه فرمت صحیح بدن مادران عزیز حفظ بشه و به زیبایی اندامشون قطعا کمک خواهد کرد و اونها رو از هر نوی درد ناشی از این عاضه ها حفظ میکنه.

درمان دیسک گردن
تمرین های اصلاگی گردنی
درمان دیسک کمر
تمرین های اصلاحی کرمی
درمان کیفوز گوژپشتی
تمرین های اصلاحی درمان کیفوز گوژپشتی

 

  1. کار برروی ذهن و روانشناسی کاهش وزن:

خیلی از مادران عزیز مشکلاتی از قبیل پرخوری های عصبی ، ریزه خواری و عدم توانایی کنترل در مصرف ورودی خوراکی ها دارند که در این دوره همیاراسپورت اپیزودهای فصل اول دوره لاغری با ذهن برای عزیزان بارگزاری کرده  که میتونن به سادگی دانلود کنند و در روزهای مشخص شده طبق برنامه از این آگاهی های خارق العاده استفاده کنند که هم بتونن بدنی قوی و زیبا و فیتنس داشته باشند و هم بتونن ذهنی آماده و آرام و مجهز برای مقابله با افکار منفی داشته باشند ( که البته این مورد اختیاری هست ).

لاغری با ذهن
نمونه پادکستهای موجود در دوره
لاغری با ذهن همیاراسپورت
نمونه پادکستهای موجود در دوره

 


  1. افتادگی و شل شدن پوست:

خیلی از مادران عزیز درگیر شل شدن و افتادگی پوست میشن که توی این دوره ورزشی ما با تنظیم فشار تمرین و طی کردن مراحل تکاملی تناسب اندام همزمانی که اهسته آهسته به سمت چربی سوزی و تناسب اندام حرکت میکنیم به پوست هم فرصت میدیم تا چربی های خودشو آهسته آهسته کم کنه و به مرور از حالت افتادگی و شل شدگی خارج و به حالت قبل از زایمان برگرده.

دوره ورزشی ورزش بعد از بارداری برای کاهش وزن
دوره ورزشی ورزش بعد از بارداری برای کاهش وزن

  1. آموزش تغذیه:

 این برنامه برنامه شش ماهه تمرینی یک ویدیوی آموزشی برای تغذیه صحیح داره که توی اون آقای مسعود پورتیموری به شما آموزش میده که ابتدا چطوری بتونید ،خوراکی های ناسالم رو حذف کنید و به مرور یاد بگیرید که نیاز بدنی تون چه اندازه کالری در روز هست و چطوری خودتون برای خودتون بتونید تنظیم کنید و تشخیص بدید که چه میزان غذایی باید مصرف کنید.

 


  1. جدول زمانبدندی:

 به همراه برنامه شش ماهه تناسب اندام بعد از زایمان همیاراسپورت یک PDF تعبیه شده که توی اون،  برنامه اجرایی ماه به ماه مشخص شده و نحوه استفاده از دوره به صورت کامل و شفاف توضیح داده شده ، همچنین آقای پورتیموری در یک ویدویی اختصاصی دیگه هم محتویات برنامه تمرینی و نحوه دسترسی به ویدیوها و نحوه اجرای اونها رو برای مادران ورزشکار به صورت کامل و مفصل شرح داده اند.

تناسب اندام بعد از زایمان
نمونه برنامه ماه اول که PDFدوره موجود می باشد
تناسب اندام بعد از زایمان
نمونه برنامه ماه ششم که در PDF دوره موجود می باشد

 


 

  1. سادگی اجرا:

 به راحتی فقط کافیه ویدیو مربوط به روز تمرینی رو طبق جدول اجرا و زمانبندی ، اجرا کنید  ببینید و شروع کنید باهاش تمرین کنید.

 

 

;HIA ,CK FUN HC CHDLHK
دسترسی ساده و همیشگی به لینکهای دانلود

 

دسترسی ساده و همیشگی به لینکهای دانلود
دسترسی ساده و همیشگی به لینکهای دانلود

 


  1. استاندارد تمرینی:

تمامی ویدیوهای تمرینی دارای سرد کردن و گرم کردن و تمرین اصلی هستند که از این بابت ورزشکار با خیال راحت و در سلامتی کامل و طبق استاندارد تمرین خواهد کرد.

 

تناسب اندام بعد از زایمان
تناسب اندام بعد از زایمان

 


  1. سادگی در دسترسی به لینکهای دانلود :

 شما بعد از خرید دوره در وبسایت و پرداخت هزینه اون به همیاراسپورت وارد صفحه ای خواهید شد که تمامی ویدیوهای مورد نیاز و پادکستهای صوتی و پی دی اف برنامه شش ماهه و …

در اون صفحه برای دانلود وجود داره و از طریق نام کاربری و رمزی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد هرزمان که خواستید میتونید به وبسیات مراجعه کنید و هر فایلی که در دوره شش ماهه تناسب اندام بعد از زایمان هست رو دانلود کنید ، به دفعات.

 


  1. پشتیبانی آنلاین ۲۴۷ توسط مربی:

یکی از آپشنهایی که برای این دوره در نظر گرفته شده ، اینه که شما میتونید هر زمانی که احساس کردید به مربی نیاز دارید و باید باهاش در رابطه با موضوعی صحبت کنید ، راهنمایی بخواید و نیاز به کمک دارید ، با شماره تلفن مستقیم آقای پورتیموری که در دوره قرارداده شده میتونید از طریق تماس(با هماهنگب قبلی) ، پیامک ، یا شبکه های اجتماعی در تماس باشید و مربی سعی میکنه در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ سوالات و مشکلات شما رو به نحوی احسنت بده و درکنار شما باشه.

     پشتیبانی خصوصی برای ورزشکار:

یکی دیگر از ویژگی های اضاف در این دوره پشتیبانی اختصاصی مربی برای ورزشکار می باشد ، در این نوع پشتیبانی که بیشتر برای افراد تازه کار یا کم انگیزه طراحی شده ، که نیاز به همراهی مربی دارند ، یا اینکه نیاز دارند حتما یکی مراحل ورزششان را مد نظر قراردهد، شماره تماس شما در تلفن آقای پورتیموری به عنوان پشتیبانی ویژه دوره ذخیره خواهد شد و به صورت مستمر و روزانه آقای پورتیموری همراه با شما خواهد بود ، شما گزارش کار خود را به ایشان خواهید داد و همواره از راهنمایی های ایشان در طول دوره برخوردار خواهید بود که پس از ثبت نام خود ایشان با شما تماس گرفته و مراحل اجرای کار را با شما مرور خواهند کرد ، که البته هزینه این نوع پشتیبانی قاعدتا بیشتر خواهد بود که در مرحله پرداخت شما میتوانید گزینه پشتیانی اختصاصی را انتخاب کنید.

محتویات دوره برای هر دو مدل پشتیبانی یکسان هستند 

 

ورزش بارداری
تناسب اندام پس از زایمان

 

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.