دوره شش ماهه مقدماتی-کاهش وزن و تناسب اندام

دسته بندی

دوره شش ماهه مقدماتی-کاهش وزن و تناسب اندام

قیمت بین المللی ۱۲۰ دلار

این محصول تامدت محدودی با تخفیف برای استفاده عموم ارائه میگردد و بعد از آن با قیمت اصلیبه فروش خواهد رسید.



توضیحات و نحوه اجرای دوره:


برای چه کسانی طراحی شده:

این برنامه برای افرادی طراحی شده که مدتهای زیادی از فعالیت فیزیکی و ورزشی دور بوده اند و الان تصمیم گرفته اند که طی یک برنامه مشخص و مدون و حرفه ای ورزش کنند و همزمانی که بدن آنها به آهستگی شروع به کاهش وزن چربی های اضافه میکند ، سطح توانایی های فیزیکی و روانی خود را از صفر به سطح پیشرفته برسانند و بتوانند در پایان این شش ماه علاوه بر اینکه کاملا اصولی و حساب شده و تناسب اندام میرسند ، همچنین از نظر فاکتورهای آمادگی جسمانی نیز بتوانند ، یک بدن قوی تر داشته باشند.

 

 

ورزش بارداری
YOU CAN DO IT

 

این دوره طوری طراحی شده که تمامی نیازهای یک بدن دارای اضافه وزن و ضعیف شده را پوشش دهد ، و فرد را از سطح صفر و تازه کار به یک ورزشکار حرفه ای و قدرتمند طی شش ماه برنامه مشخص و مدون و تنظیم شده تبدیل کند.

 


اهداف دوره:

  1. طی کردن مراحل تکاملی فرد ورزشکار از نظر قابلیت های قلبی عروقی تنفسی ،تاندون ها ، مفاصل ، عضلات و …
  2. سادگی در اجرای برنامه های روزانه با جدول مشخص زمانبندی اجرای برنامه در هر روز.
  3. در نظر گرفتن آناتومی بدن برای اجرای صحیح تمرین های ورزشی.
  4. برنامه های تمرینی با استفاده از وزن بدن و بدون ابزار کمک ورزشی.
  5. استفاده از انواع سیستمهای تمرینی در یک جلسه ورزش ، برای اهداف چربی سوزی بیشتر و تناسب اندام بهتر.
  6. رعایت کردن اصل اضافه بار در طراحی تمرین ، یعنی اینکه در هر ماه حجم تمرین ها با شیب خیلی ملایمی با توجه به پیشرفت ورزشکار ، اضافه خواهد شد.
  7. در نظر داشتن اصل تنوع تمرین ، یعنی در یک هفته تمرینی ، علاوه بر دیده شدن استراحت های مورد نیاز در طراحی تمرین ، فرد ورزشکار با تنوع بسیار بالایی از حرکات ورزشی روبرو خواهد شد ، که همین امر باعث عدم خستگی و نا امیدی ورزشکار خواهد شد.
  8. استفاده از پادکستهای روانشناسی ورزشی در این مجموعه که به صورت اختیاری در پنل دانلود محتوای دوره قراردارد و فرد ورزشکار میتواند با استفاده از اگاهی های این پادکستها سطح آمادگی روانی خود را به شدت افزایش داده و انگیزه و انرژی خود را چندین برابر کند.
  9. دیده شدن تمرین ها و حرکات اصلاحی در این دوره ، خیلی از ماها هیچگونه توجهی به تمرینهای اصلاحی و تقویتی ستون فقرات و مفاصل ها نداریم و در این دوره با برنامه منظم و مشخص و ارائه ویدیو اختصاصی در روزهای مشخصی از ماه به این امر میپردازیم و به ورزشکار کمک میکنیم تا هم از نظر چربی سوزی و تناسب اندام پیشرفت کند و هم عارضه های اسکلتی را اصلاح و بدن خود را تقویت کند تا درگیر دردهای گردن و کمر و … نشود.

 


 

مواردی که در این برنامه برای مادران عزیز در نظر گرفته شده:

 

  1. برنامه ها ویدیویی هستند :

 اجرای ویدیویی برنامه های تمرینی بدون هیچگونه ابزار کمک ورزشی در کل شش ماه ، شما فقط کافیه ویدیو ها رو اجرا کنید و شروع کنید باهاش تمرین کنید.

 


  1. آموزش حین تمرین :

 اگر از ورزش کردن و حرکات ورزشی سر در نمیارید ، جالبه بدونید که شما حین اجرای یک تمرین با نحوه صحیح انجام دادن اون هم به صورت ویدیویی آشنا خواهید شد و همواره قبل از اجرای یک حرکت نحوه صحیح اون آموزش داده میشه.

 


 

  1. ویدیوهای سطح بندی شده :

برنامه های ماهیانه توسط تیم طراحی تمرین همیاراسپورت، طوری سطح بندی شده اند که یک مادر که تازه وضع حمل کرده و ۹ ماه بوده هیچ تحرکی نداشته بتونه خیلی آهسته و نرم از ویدیوهای ساده و راحت شروع کنه و یواش یواش هفته به هفته ویدیوها با شیب ملایم ، تا انتهای ماه ششم بر حجم تمرین شون اضافه میشه.

و این برنامه تمرینی مدون شده و هرروز مشخص هست که ورزشکار باید از کدوم ویدیو استفاده کنه ، یا اینکه چه روزی باید استراحت کنه و …

فول بادی 1

کاهش سلولیتهای باسن

محتویات برنامه های تمرینی:

  1. فول بادی ۱
  2. سیکس پک۱
  3. باسن و ران ۱
  4. سیکس پک ۲
  5. باسن و ران ۲
  6. فول بادی ۲

موارد مورد نیاز اضافه برای تکمیل تمرین ها:

  1. دوره اصلاحی درمانی دیسک کمر
  2. دوره اصلاحی درمانی دیسک گردن و کیفوز
  3. پادکستهای روانشناسی ورزش

 


  1. حرکات اصلاحی:

بسیار دیده شده که ورزشکاران عزیز در ناحیه گردن و شانه ها و کمر دچار عارضه های دیسک گردن و کمر و گوژ پشتی میشوند ، که شاید خودشون الان خبر نداشته باشن و دردی رو حس نکنن ، ولی در سالهای آینده ممکنه که این عارضه ها اوت کنه و دردآور بشه ، پس از همین الان همیاراسپورت توی این دوره شش ماهه ویدیوهای تمرینی داریم برای بهبود ، اصلاح و تقویت عارضه های دیسک گردن و کمر و گوژپشتی که باعث میشه فرمت صحیح بدن حفظ بشه و به زیبایی اندامشون قطعا کمک خواهد کرد و اونها رو از هر نوع درد ناشی از این عاضه ها حفظ میکنه.

درمان دیسک گردن
تمرین های اصلاگی گردنی
درمان دیسک کمر
تمرین های اصلاحی کرمی
درمان کیفوز گوژپشتی
تمرین های اصلاحی درمان کیفوز گوژپشتی

 

  1. کار برروی ذهن و روانشناسی کاهش وزن:

خیلی از افراد مشکلاتی از قبیل پرخوری های عصبی ، ریزه خواری و عدم توانایی کنترل در مصرف ورودی خوراکی ها دارند که در این دوره همیاراسپورت اپیزودهای فصل اول دوره لاغری با ذهن برای عزیزان بارگزاری کرده  که میتونن به سادگی دانلود کنند و در روزهای مشخص شده طبق برنامه از این آگاهی های خارق العاده استفاده کنند که هم بتونن بدنی قوی و زیبا و فیتنس داشته باشند و هم بتونن ذهنی آماده و آرام و مجهز برای مقابله با افکار منفی داشته باشند ( که البته این مورد اختیاری هست ).

لاغری با ذهن
نمونه پادکستهای موجود در دوره
لاغری با ذهن همیاراسپورت
نمونه پادکستهای موجود در دوره

 


  1. افتادگی و شل شدن پوست:

خیلی از افراد درگیر شل شدن و افتادگی پوست میشن که توی این دوره ورزشی ما با تنظیم فشار تمرین و طی کردن مراحل تکاملی تناسب اندام همزمانی که اهسته آهسته به سمت چربی سوزی و تناسب اندام حرکت میکنیم به پوست هم فرصت میدیم تا چربی های خودشو آهسته آهسته کم کنه و به مرور از حالت افتادگی و شل شدگی خارج و به حالت قبل از زایمان برگرده.

دوره ورزشی ورزش بعد از بارداری برای کاهش وزن
دوره ورزشی ورزش بعد از بارداری برای کاهش وزن

  1. آموزش تغذیه:

 این برنامه برنامه شش ماهه تمرینی یک ویدیوی آموزشی برای تغذیه صحیح داره که توی اون آقای مسعود پورتیموری به شما آموزش میده که ابتدا چطوری بتونید ،خوراکی های ناسالم رو حذف کنید و به مرور یاد بگیرید که نیاز بدنی تون چه اندازه کالری در روز هست و چطوری خودتون برای خودتون بتونید تنظیم کنید و تشخیص بدید که چه میزان غذایی باید مصرف کنید.

 


  1. جدول زمانبدندی:

 به همراه برنامه شش ماهه تناسب اندام بعد از زایمان همیاراسپورت یک PDF تعبیه شده که توی اون،  برنامه اجرایی ماه به ماه مشخص شده و نحوه استفاده از دوره به صورت کامل و شفاف توضیح داده شده ، همچنین آقای پورتیموری در یک ویدویی اختصاصی دیگه هم محتویات برنامه تمرینی و نحوه دسترسی به ویدیوها و نحوه اجرای اونها رو برای  ورزشکار به صورت کامل و مفصل شرح داده اند.

 


 

  1. سادگی اجرا: 

دانلود PDF راهنمای دوره

 

 به راحتی فقط کافیه ویدیو مربوط به روز تمرینی رو طبق جدول اجرا و زمانبندی ، اجرا کنید  ببینید و شروع کنید باهاش تمرین کنید.

 

;HIA ,CK FUN HC CHDLHK

دسترسی ساده و همیشگی به لینکهای دانلود

 


  1. استاندارد تمرینی:

تمامی ویدیوهای تمرینی دارای سرد کردن و گرم کردن و تمرین اصلی هستند که از این بابت ورزشکار با خیال راحت و در سلامتی کامل و طبق استاندارد تمرین خواهد کرد.

 

تناسب اندام بعد از زایمان
تناسب اندام بعد از زایمان

 


  1. سادگی در دسترسی به لینکهای دانلود :

 شما بعد از خرید دوره در وبسایت و پرداخت هزینه اون به همیاراسپورت وارد صفحه ای خواهید شد که تمامی ویدیوهای مورد نیاز و پادکستهای صوتی و پی دی اف برنامه شش ماهه و …

در اون صفحه برای دانلود وجود داره و از طریق نام کاربری و رمزی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد هرزمان که خواستید میتونید به وبسیات مراجعه کنید و هر فایلی که در دوره شش ماهه مقدماتی ، کاهش وزن و تناسب اندام هست رو دانلود کنید ، به دفعات.

 


  1. پشتیبانی آنلان ۲۴۷ توسط مربی:

یکی از آپشنهایی که برای این دوره در نظر گرفته شده ، اینه که شما میتونید هر زمانی که احساس کردید به مربی نیاز دارید و باید باهاش در رابطه با موضوعی صحبت کنید ، راهنمایی بخواید و نیاز به کمک دارید ، با شماره تلفن مستقیم آقای پورتیموری که در دوره قرارداده شده میتونید از طریق تماس ، پیامک ، یا شبکه های اجتماعی در تماس باشید و مربی شما ۲۴ ساعت شبانه روز و هفته روز هفته در تمامی روزهای دوره شما رو همراهی خواهد کرد تا به تناسب اندام برسید.

گزینه بعدی که ورزشکار میتونه در هنگام خرید اون رو فعال کنه پشتیبانی ۲۴ ساعتی مربی از ورزشکار هست ، که در طی اون مراحل آماده سازی و تمرین روزانه و شرح وظایف و پیگیری های مستمر روزانه برای انجام تمرین ها ، هرروز توسط مربی(مسعودپورتیموری) با ورزشکار مطرح میشه و فرد ورزشکار میتونه با ارائه گزارش هاس روزانه در بهتر اجرا کردن تمرین ها کیفیت کار خودش رو بالا تر ببره که این مهم از طریق هر برنامه مجازی که ورزشکار انتخاب کنه ، از قبیل واتزاپ، تلگرام ، پیامک، تلفن یا … انجام میشه

ورزش بارداری
تناسب اندام پس از زایمان

 



پیشنهاد دوره برای شما:

کاهش چربی های شکم و پهلو سطح 1
کاهش چربی های شکم و پهلو سطح ۱

 

کاهش چربی های شکم و پهلو سطح 2
کاهش چربی های شکم و پهلو سطح ۲
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.