دوره روانشناسی ورزش-لاغری با ذهن-فصل دوم

دوره روانشناسی ورزش-لاغری با ذهن-فصل دوم
نوع فایل
mp3
دسته بندی
۴۹۹,۰۰۰ تومان ۳۴۹,۰۰۰ تومان٪30 تخفیف

 

دوره لاغری با ذهن روانشناسی ورزش فصل دوم





 

تعداد اپیزودها :۲۰ عدد
کل محتوای ارائه شده:بالای ۲۰ ساعت
آپدیت در آینده:دارد 
پرسش  و پاسخ:دارد
فرمت فایلها:mp3
موضوع:لاغری با ذهن
آلبوم:روانشناسی ورزش
فصل:دوم
نویسنده و راوی:مسعودپورتیموری
کپی رایت:دارد


لاغری با ذهن پادکست روانشناسی ورزش فصل دوم
پادکست روانشناسی ورزش لاغری با ذهن همیاراسپورت فصل دوم

موضوع دوره:

همه روزه تعداد زیادی از افراد در سرتاسر جهان با چالشهای اضافه وزن(لاغری) روبرو هستند و همه این افراد به دنبال راه چاره ای اساسی برای تغییر زندگی خود هستند.

این افراد با مراجعه به مربیان ورزشی در زمینه های مختلف و دریافت برنامه تمرینی و غذایی اقدام به تغییرات اساسی و تغییر سبک زندگی میکنند برای داشتن تناسب اندام.

 

اما متاسفانه درصد کمی از این افراد موفق به تغییر سبک زندگی و ایجاد یک روتین ورزشی سالم و پایدار در زندگی خود میشوند و بخش عمده ای از این افراد که حدودا بالای ۹۰ درصد از آنها را شامل می شوند ، نه تنها موفق به تغییر سبک زندگی به سمت لایف استایل ورزشی و سالم نمی شوند ، بلکه پس از نا امیدی و رها کردن برنامه های تناسب اندام با وزنی بیشتر از گذشته به زندگی قبلی بر میگردند و تاثیر این عدم موفقیت ، باعث خود تخریبی بیشتر خواهد شد.

همه این اتفاقات در ذهن فرد رخ میدهند و فرد با توجه به اینکه از قوانین حاکم بر ذهن و راه حلهای ذهنی و باروهای صحیح مطلع نیست ، متاسفانه بعد از مدت کوتاهی از ادامه دادن مسیر تناسب اندام منصرف می شود و به زندگی بی تحرک قبلی باز میگردد.

در این بین ، من مسعود پورتیموری فیزیولوژیست ورزشی و مربی ورزشی، پس از سالها کار کردن با این افراد به مسائل و موانع و مشکلات یکسانی در ذهن ایشان برخورد کردم که با مطالعه منابع و کتب گوناگون از قبیل:

  • در رابطه با باورهای ذهنی
  • -در رابطه با روانشناسی ذهن و زندگی و ورزش 
  • -در رابطه با عملکرد مغز و سیستم کنترل ذهنی 
  • در رابطه با امیال انسانی
  • هورمونهای پاداش
  • و ….

حاصل تجربیات و مطالعات خود در زمینه های متنوع را به صورت یک دوره خود آگاهی تحت عنوان : (( روانشناسی ورزش، لاغری با ذهن )) جمع  آوری کرده ، مکتوب کردم ، در رابطه با صحت آنها با افراد داوطلب آنها را تست کردم و در نهایت با یک جمع بندی کلی ،، ترتیبی مشخص این آگاهی ها را به صورت پادکست در وبسیات همیاراسپورت منتشر و در اختیار عموم قراردادم.

فصل اول این پادکستها با تعداد ۱۷ اپیزود و چیزی در حدود ۲۵۵ صفحه آگاهی به صورت پادکست و کاملا رایگان منتشر شد تا مخاطب با خط فکری و محتوای این پادکستها آشنا شود.

همیاراسپورت-لاغری با ذهن-اپیزود12

با کلیک برروی عکس فوق میتوانید به اپیزودهای رایگان فصل اول دسترسی داشته باشید

در ادامه

در فصل دوم که تعداد ۲۰ عدد پادکست سریالی را در خود جای داده به مخاطب کمک میکنیم تا آگاهی های بیشتری در رابطه با خودآگاهی و ارتباط با ناخوداگاه بدست بیاورد و پس از دانستن موانع و مشکلات موجود ، اقدام به کشف این موانع در خود کرده و در ادامه با ارائه راه کارهای کاملا عملی به او کمک خواهیم کرد تا با تمرین های روزانه در نظر گرفته شده ، بتواند به آهستگی فرایند تغییر افکار ذهنی و ناخوداگاه را به دست گیرد.

و با طی کردن پروسه ی تکاملی که در دوره به صورت کاملا شفاف بیان شده به وی کمک خواهیم کرد تا لایف استایل خودش را در کمال سلامتی و حال خوب به یک لایف استایل ورزشی تبدیل کند ، عادتهای بدِ چاق کننده و بیمار کننده را به عادتهای خوب سلامت ساز تبدیل کند و به مرور به تناسب اندامی برسد که دیگر قابل بازگشت نخواهد بود .

 فرد شرکت کننده در پایان این دوره با طی کردن راهی آشنا میشود که همواره در طول مسیر دارای حال خوب و احساس خوب زنده بودن خواهد بود.

پادکست ورزشی

روانشناسی ورزش پادکست لاغری با ذهن فصل دوم



بهای دوره:

با توجه به اینکه اطلاعات موجود در فصل دوم و ارائه راهکارهای موجود در این فصل میتواند به هر فردی کمک کند که یک بار برای همیشه زندگی خود را دستخوش تغییرات اساسی کند و برای همیشه در مدار سلامتی و حال خوب زندگی کند ، لذا بهایی که برای این دوره پرداخت میکند در قبال آگاهی های ناب و حال خوب و سلامتی که به دست می آورد بسیار ناچیز خواهد بود.

در ابتدای شروع این دوره مبلغ دریافتی با تخفیف بالا می باشد که رفته رفته با تکمیل اپیزودها و تکامل اطلاعات پایه ای و ارتباط و پرسش و پاسخ با مخاطبان این تخفیف کم و کمتر خواهد شد.



کپی رایت:

دوره لاغری با ذهن ، روانشناسی با ورزش در فصل دوم صرفا فقط از طریق وبسیات همیاراسپورت ارائه شده و نه در هیچکجای دیگری قابل ارائه نیست و فقط فردی که بهای آن را به همیاراسپورت پرداخته است می تواند از آن استفاده کند ، در غیر این صورت همیاراسپورت اصلا رضایتی در قبال استفاده غیر قانونی از این محتوا را ندارد و از نظر قانونی خلاف و از نظر شرعی حرام می باشد و کلیه حقوق بدست آمده از این دوره برای همیاراسپورت محفوظ می باشد.



 

بر سَر ِ آنم که گر ز دست برآید             دست به کاری زنم که غصه سر آید،

خلوت ِ دل نیست جای صحبت اضداد              دیو چو بیرون رَود فرشته درآید


برای دیدن ویدیوهای رایگان تمرینی میتوانید به کانال آپارت ما با کلیک برروی لینک زیر مراجعه کنید:

اینجا کلیک کنید

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم spam یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.